Allgemein

Uutena Suomessa, seminaari ”Tuoksumarkkinoinnin salat”

Tunnistamme asioita, muita ihmisiä tai tiloja tuoksun kautta ja muistamme ne tuoksusta. Tietoisesti tai tiedostamatta havaitsemme paljon nenämme kautta – jo ennen kuin näemme mitään.‎

‎Tutkimukset osoittavat, että yli 60% kuluttajista oleskelee pidempään kaupassa tai valitsee ostoksiinsa sijainnin, kun kaupassa tuoksuu miellyttävältä. Lukuisat tutkimukset osoittavat, että tuoksut vaikuttavat tunteisiimme ja käyttäytymiseemme. Tuoksut voivat virkistää, aktivoida, rauhoittaa meitä, saada meidät nauramaan jne. – ne herättävät aina erilaisia tunteita – ja jopa paljon nopeammin kuin kuvat tai sanat.‎

Tuoksut vaikuttavat siis käsityksiimme ja päätöksiimme. ‎Voimme menestyksekkäästi käyttää tuoksuja erilaisiin tarkoituksiin kaupallisella sektorilla. Jos tuoksu sopii, asiakkaan ostohalukkuus ja työntekijöiden suorituskyky kasvavat. Kaikki tämä yhdessä lisää yrityksen myyntiä. Perinteiset tuoksumarkkinointi- tai air design-konseptit on kuitenkin lähes aina toteutettu synteettisillä tuoksukomponenteilla.‎ Aromaterapeutti tai aromaneuvoja käyttää tähän luonnollisia, eteerisiä öljyjä. Oikein käytettynä niillä on aina myös positiivinen vaikutus sekä terveyteen, että mielentilaan.

Luonnollista huonetuoksua voidaan käyttää onnistuneesti:

  • kaupoissa – tukemaan myyntiä ja kohottamaan asiakkaiden ja työntekijäiden mielentilaa
  • toimistoissa – edistämään keskittymistä sekä viestintää ja kirkastamaan tunnelmaa, parantamaan kommunikointia
  • rakennuksissa, erilaisissa tiloissa, vastaanotossa – yrityksen käyntikorttina
  • lääkäreiden vastaanotoilla – lievittämään pelkoa, ahdistusta ja hermostuneisuutta
  • puhdistamaan ilmaa taudinaiheuttajista

Seminaarissa opettelemme tuoksumarkkinoinnin perusteet. ‎Miten asiakasta neuvotaan tuoksutuksen suhteen ja luot asiakkaalle tuoksut, jotka sopivat työntekijöille, asiakkaille ja vierailijoille. Mikä ero on synteettisellä ja luonnollisella tuoksutuksella? Mitkä tuoksut houkuttelevat asiakkaita? Tehdään luonnollisesta tuoksusta yritykselle käyntikortti, ainutlaatuinen sellainen.

Seminaari: 13.05.2022 Tampereen keskustassa (tarkka osoite ilmoitetaan laskun yhteydessä)

Aika: Kello 9 – 17 (sisältää tunnin ruokatunnin. Seminaaripaikka sijaitsee Tampereen, ympärillä on useita vaihtoehtoka lounastauolle)

Hinta: € 165,00 sisältäen käsikirjoituksen, kaikki päivän aikana tarvittavat materiaalit sekä kevyen tarjoilun juomia ja naposteltavaa päivän aikana

Seminaari on tarkoitettu kaikille kiinnostuneille, jotka omaavat aromaterapian perusteet. Paikkoja on rajoitetusti ja ne myydään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Osallistuminen sekä peruutusehdot: Jos kurssille ilmoittautuneita on vähemmän kuin 10 henkeä, kurssi perutaan noin 3 viikkoa ennen kurssia ja ilmoittatuneille maksetaan kurssimaksu takaisin. Pidätämme oikeuden perua kurssin sekä muuttaa kurssin sisältöä. Kurssimaksu on suoritettava ilmoitetulle pankkitilille 7 päivää laskun saamisen jälkeen. Kirjallinen peruutus on mahdollista 30 päivää ennen kurssin alkua – maksetusta kurssimaksusta vähennetään 20 euroa toimituskuluja. Myöhemmin kuin 30 päivää ennen kurssia peruttu osallistuminen: kurssimaksusta pidätetään 50 %. Kurssille saapumatta jättäminen (jos ei ole nimetty varaosallistujaa) oikeuttaa kurssin pitäjän pidättämään koko kurssimaksun.

Leave a Reply

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *